Systém pro přestavbu vozidel se zařízením pro přímé vstřikování tekutého plynu.
Přímé vstřikování kapalného LPG
Systém LDI (LPG Přímé vstřikování, Přímé vstřikování kapalného LPG) Jedná se o novou generaci systémů BRC Gas Equipment. LPG Direct Injection byl vyvinutý pro přímé vstřikování kapalného LPG do benzínových motorů přes původní benzínové vstřikovače a vysokotlaké čerpadlo.
Přímé vstřikování LPG umožňuje maximalizovat výkon motoru a dosáhnout snížení emisí znečišťujících látek ve srovnání s benzínem.
Celkové blokové schéma zapojení LDI
- Nádrž LPG
- Příruba LDI
- Benzínová přírub
- FSU
- Vysokotlakové čerpadlo (HP)Benzínu
- Teplotní čidlo vysokotlakového čerpadla
- Řídící jednotka LDI
- Řídící jednotka benzínu
- Filtr LPG
Srovnání parametrů motoru GDI s instalací LDI
Seat Leon 1.4 TSI 92 kW E5
Z grafu je patrné, že system LDI LPG zlepšila výkon u Seatu Leon v nízkých otáčkách, přičemž obě pohonné systémy pracují rovnoměrně ve vysokých otáčkách.
Jednotlivé součásti systému LDI
Přiruba LDI
Příruba LDI integruje všechna potřebná zařízení k dodávce LPG a zabezpečuje dodržení platných bezpečnostních opatření.
Benzínová příruba
Benzínová příruba integruje všechna přídavná čerpadla v procesu přepínání LPG → benzín která jsou v systému použita.
FSU
FSU je zařízení, které integruje uzavírací ventily LPG benzínu, a který zároveň umožní přepnutí paliv.
Integruje také zařízení pro úpravu tlaku paliva proti zpětnému proudu vysokotlakového čerpadla.
Vysokotlaké čerpadlo LPG / benzín
Vykonává funkci zvýšení tlaku LPG / benzín pro systém vstřikování.
Řídící jednotka LDI
Řídící jednotka vykonává procesy související s řízením různých funkcí např. elektromagnetické ventily a čerpadla včetně veškeré strategie získat co nejlepší výkon a kompatibilitu s porovnáním chodu benzínového motoru (samostatně nastavitelné parametry) za všech provozních podmínek. Řídící jednotka je propojena interface spojením na OBD benzínu.